Pe scurt, pentru un poriect de web design trebuie sa parcurgem urmatoarele etape:

  • 1. Rezervarea numelui de domeniu;
  • 2. Identificarea obiectivelor site-ului web;
  • 3. Designul site-ului web, si acceptul final dat de client;
  • 4. Programarea si testarea site-ului;
  • 5. Optimizarea site-ului pentru motoare de cautare (Google, Yahoo, etc);
  • 6. Lansarea site-ului;
  • 7. Promovarea acestuia – Din acest moment site-ul trebuie promovat continuu. Imediat dupa lansare site-ul trebuie inscris in alte site-uri de tip director, forumuri de specialitate, etc
  • 8. Actualizarea site-ului. Paginile site-ului trebuie actualizate cat mai des pentru a determina reindexarea acestuia de catre motoarele de cautare. Prin indexari repetate, site-ul are sanse sa apara in primele pozitii la cautarea cuvintelor cheie, lucru ce determina cresterea numarului de vizitatori.

In majoritatea cazurilor, o intalnire nu este necesara si cele mai multe dintre informatii, in general, pot fi transmise prin e-mail si/sau telefon. Punem site-ul pe Internet intr-un loc privat, unde numai dumneavoastra si noi putem vizualiza continutul. Apoi luam legatura cu dumneavoastra in mod regulat pentru a discuta despre web design pentru ca acesta si functionalitatea sa sa fie exact asa cum doriti.

Template-ul contine elemente grafice de baza ce pot fi usor adaptate pentru diverse scopuri. Un template reprezinta un model de pagina web gata creat, ce include grafice si portiuni prestabilite in care se pot introduce texte, imagini, linkuri. Departe de a fi un site complet, template-ul reprezinta doar un model (sablon) pentru una sau mai multe pagini ale sitului, cum ar fi pagina de start, pagina de prezentare, pagina de contact etc.

Pentru o taxa lunara oferim mentenanta site web, adica va putem actualiza pagina in mod constant. Putem adauga text, poze si orice alte informatii pe care le furnizati. In general, paginile web cele mai populare isi actulizeaza des continutul, lucru foarte atractiv pentru vizitatori. Dar cel mai important, se fac salvari, se curata site-ul, se fac update-uri, etc. Lucruri obligatorii pentru o functionalitate eficienta.

Reprezinta un ansamblu de mai multe pagini web prin intermediul carora se vor prezenta produsele oferite de dvs., avand ca principal scop vinderea produselor online.

Mai simplu: este exact un magazin ca oricare altul, doar ca este virtual. Marele avantaj: mult mai multi clienti.

Reprezinta un ansamblu de mai multe pagini web prin intermediul carora se vor prezenta serviciile prestate, produsele oferite cat si alte date necesare clientilor dvs.

Noţiunea de SEO a apărut prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare. În acelaşi timp, aceeaşi abreviere se referă şi la persoanele care practică această „meserie”.

SEO poate fi de două tipuri:

  • Optimizarea internă (on-site) – măsurile de promovare sunt aplicate nemijlocit site-ului în cauză şi depind, dar mai ales pot fi influenţate numai de către echipa de SEO. Drept exemple pot servi: scrierea cu atenţie a titlurilor şi descrierilor, eliminarea erorilor, îmbunătăţirea vitezei de încărcare, prelucrarea imaginilor, optimizarea structurii de adrese URL şi de legături interne, folosirea cu moderaţie a reclamelor etc.
  • Optimizarea externă (off-site) – în care promovarea nu ţine în mod direct de echipa SEO, ci mai curând de  voinţa colectivă a Internetului. Exemple pot servi: numărul şi calitatea legăturilor către pagina analizată, numărul de interacţiuni sociale (Facebook like, share, comment, Tweet, +1 etc.), contextul în care apar menţiunile, credibilitatea şi autoritatea surselor, volumul global şi local de căutări pentru cuvintele cheie respective etc.

Costul unui site web este influentat de mai multi factori, cum ar fi functiile dorite, complexitatea, daca este in mai multe limbi, daca este optimizat pentru mobil, tablete. Deoarece, cerintele pot fi diferite functie de client si domeniul de activitate, este foarte greu sa se stabileasca preturi standard.

Un pret corect pentru ambele parti se poate realiza, numai dupa una sau mai multe discutii legate de proiect.

Cat costa un logo?

Pentru a realiza un logo trebuie intocmit un brief. Dupa prietenul nostru ardelean, Vali, un logo costa “atat cat intelegi ca te ajuta. Pentru ceilalti exista văru’ care face un logo pe 30 lei”.

Pretul pentru un logo poate incepe de la 150 euro si ajunga la cateva zeci de mii(cuprind si strategie, cercetare, etc.). In cazul unui logo redesenat vectorial, problema se afla in complexitatea desenului si timpul estimat. Un re – design de logo incepe de la 100 euro.

Tu vii cu firma, noi venim si completam cu experienta, creativitatea si tehnica noastra, astfel ca la final sa obtinem o satisfactie reciproca.