Creare logo design pentru firme

In general, o firma nu realizeaza importanta unui logo pentru dezvoltarea afacerii, si nici ce presupune procesul de creare a unei sigle. Procesul de logo design presupune mai mult decat elemente vizuale. Cateva din etapele de realizare a unui logo, pentru obtinerea unei identitati vizuale(branding), presupun cercetare si analiza, strategie, creare si implementare. Tot acest proces de logo design, trebuie sa corespunda unor standarde vizuale si de marketing.

Misiunea noastra asumata nu este doar de creare logo, sau identitate vizuala pe banda rulanta, ci este sa contribuim la dezvoltarea firmelor mici si a celor start-up din Romania. Principiul este foarte simplu, noi ajutam, pentru ca ulterior, firmele dezvoltate sa se intoarca la noi, devenind clienti de baza pentru agentia nostra de publicitate.

Daca pachetele noastre de logo si identitate vizuala nu se pliaza pe cerintele dumneavoastra ne puteti contacta la tel: 0753 995 040 sau ne puteti scrie aici

Procesul de logo design

Procesul de logo design implica de la 10-12 ore la cateva zile de munca. Insumarea intre forma, culoare si continut constituie logo-ul. Este un simbol grafic si/sau scris, usor, simplu de retinut, dar complex. Este acel prim pas in constituirea a unei identitati vizuale, a brand-ului tau.

De ce ai nevoie de un logo?

Pentru ca un logo reprezinta firma, a dumneavoastra sau a noastra. O sigla ne reprezinta si azi cand deschidem o firma start-up si peste 10 ani, cand ne-am dezvoltat. Ne reprezinta in identitatea vizuala, pe carte de vizita, in semnatura de email sau pe un produs.

De ce ai nevoie de un logo corect tehnic?

Sunt diversi amatori si site-uri web care se pricep la crearea unui logo design, iar pretul pentru sigla este putin sub 10 euro. Un astfel de logo are zero relevanta din punct de vedere tehnic, el neavand nici o strategie, si cu atat mai mult nu va fi vectorial. Ce facem noi pentru realizarea unui logo profesional:

  1. Brieful completat de client cu informatiile necesare procesului de creatie – povestea afacerii mai simplu spus
  2. Cercetare, ce va contine analiza concurentei, chestionarea clientilor potentiali, stabilirea unui set de referinte si de asocieri, valori
  3. Schitarea si conceptualizarea, desenarea logo-ului pe hartie, realizarea mai multor concepte si  selectarea codurilor de culoare
  4. Transpunerea si redesenarea conceptelor de logo design in programe vectoriale speciale, CorelDraw si Adobe Illustrator
  5. Strategia pentru a face cunoscut brand-ul daca este nou sau pentru a-l reimprospata daca este vorba despre rebranding – implementarea propriu-zisa a logo-ului in identitatea vizuala

Ce spun clientii

  • Personally I love the logo and can honestly say that Nicu is awesome to work with. I use his logo on my business cards in a wild green color that really pops and always get compliments on them. I’m sure I’ll be working with Fusioncreative again in the future. Thanks.

    Eleonor
  • We were looking for a logo with a touch of modernism. Robert grasped our needs and produced a stunning design. When feedback was needed, new versions of the logo or any modifications were made very quickly. We really appreciated Robert’s flexibility and efficiency. It’s great to work with someone so open-minded and responsive. Thank you

    Juergens fit
  • We have been very impressed by ability to literally read our minds and deliver a corporate identity that perfectly symbolizes our vision and conveys the stylish, elegant and modern image we needed to sustain the international development of our company

    David Ehrhart, KIT
  • Un proiect amplu, care s-a finalizat cu succes, datorita voua. In prima faza, cei care l-au inceput, ma aduceau "la sapa de lemn", dar v-am gasit pe voi si mi-am indeplinit visul. Mult succes in ceea ce faceti
    Gabriela, GB Lady
  • Am realizat atat identitatea vizuala cat si website-ul pentru clinica, iar rezultatele au fost peste asteptari. Grafica buna, functionalitate pe masura si preturi sub asteptari.
    Clinica Dentarmonia
  • O echipa foarte buna, o colaborare de viitor. Deja am uitat numarul de colaborari, dar de fiecare data am fost surprins. Va multumesc
    Daniel Iancu, EoStar Tour
  • O colaborare foarte buna, la preturi ce doar visam. O echipa tanara, dar cu experienta si foarte activa. Va multumesc
    Rodica Popa, ANP
  • Sunt foarte multumit de ce a iesit. Va voi recomanda cu placere, daca voi avea solicitari. O zi excelenta si mult spor in ceea ce faceti.

    Sincron imobiliare
  • Hi Robert, I’ll be more than happy to rate you 5 stars, I can honestly say it is by far the best company I have worked with. Many thanks.

    L. Michael
  • Sunt multumit de rezultatele optinute in cea ce priveste logo-ul firmei. Am ramas cu o impresie foarte buna si sper in viitor sa mai colaboram.

    Burcea Liviu, intextil.ro

Procesul de logo design

Prima etapa

Inainte de inceperea proiectului se va semna un contract de servicii creare logo design si se va achita un avans de 40% din valoarea lucrarii in baza facturii proforme, diferenta de 60% se va achita la finalizarea lucrarii. Proiectul de logo design sau sigla poate incepe numai dupa intrunirea conditiilor de mai sus si furnizarea tuturor informatiilor necesare. Pentru rapiditate, veti primi un formular de completat, in baza caruia sa putem incepe analiza si procesul de creatie al logo sau identitatii vizuale

Etapa 2

A doua etapa, presupune realizarea conceptelor pentru logo, vizualizarea lor, dupa care incep modificarile si alegerea unui concept final.

Etapa finala

In ultima faza de creare a logo-ului sau a identitatii vizuale, se vor pregati arhivele pentru livrare, iar dumneavoastra veti achita diferenta din contract. Arhiva va contine mai multe formate, in cazul unui logo; formatele de tip imagine(.jpeg, .png,.tiff, .gif) la rezolutii rezonabile si formatele vectoriale(.ai, .cdr, .eps), de care veti avea nevoie pentru modificari ulterioare sau pentru procesul de print din tipografii